FANDOM

WyglądEdytuj

Trish jest wysoką, szczupłą kobietą. Ma długie proste blond włosy opuszczone swobodnie.

Jedną z umiejętności Trish jest umiejętność zmiany kształtu tak więc jej wygląd może sie drastycznie zmieniać.

Ubranie Trish zmienia się w zależności od części w której występuje. Zawsze są to jednak obcisłe spodnie i koszulka lub gorset. W serialu anime Trish kilkakrotnie zmienia ubranie po tym, jak niszczy je Lady podczas ich pojedynków (odcinek 3 "Roling Thunders").

OsobowośćEdytuj

HistoriaEdytuj

Devil May Cry (Anime)Edytuj

Devil May CryEdytuj

Dmc-trish3
Trish jest demonem stworzonym przez Mundusa na podobieństwo matki Dantego, Evy. Początkowo była kukiełką w rękach swojego twórcy, lecz Dante ją uratował i przeszła na jego stronę barykady. W czwartej części serii była przebrana za członkinię Zakonu Świętych Rycerzy, Glorię. Dopiero w 10 misji okazało się kim jest naprawdę.

Devil May Cry 4Edytuj

W części tej Trish była przebrana za członkinię Zakonu Świętych Rycerzy, Glorię. Kim jest naprawdę dowiadujemy się w 10 misji.

Devil may Cry 2Edytuj

Moce i umiejetnościEdytuj

Jedną z umiejętności Trish jest możliwość zmiany kształtu dzięki czemu potrafi ona podszywać się pod inne osoby (patrz Gloria z Devil May Cry 4).

Trish do walki wykorzystuje błyskawice które potrafi kontrolować

BrońEdytuj

Postac ta znakomicie posługuje się pistoletami. Jej umiejetności strzeleckie są porównywalne do umiejetności Dante.

Ciekawostki Edytuj

  • 250px-Trish0

    Trish

    Trish nie pojawiła się w trzeciej części Devil May Cry.
  • W anime Trish zmienia swoje ubranie kilkakrotnie, za każdym razem można jednak zauważyć na nim symbol błyskawic.
    • W butiku ma go na tylnich kieszeniach spodni.
    • Gdy wychodzi z siedziby Dantego jej rozcięcie na dekolcie jest zagięte w charakterystyczny piorun.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki