Misja 13 - Powrót demonaEdytuj

Pokonaj smoka, który mieszka w lesie!Edytuj

Okolice są ci dobrze znane, choć kolejność przechodzenia poszczególnych plansz może się nieco różnić z uwagi na dziwną, purpurową mgłę, która działa jak teleport, przenosząc cię w inne miejsce lasu. Idź przed siebie, w kierunku zapomnianych ruin. Nie korzystaj z portalu na końcu ścieżki, tylko zeskocz na niższy poziom (jest to możliwe w jednym miejscu, więc nie sposób się pomylić). Portal nieopodal zaprowadzi cię do doliny szeptów. Stąd po schodkach do kolejnego teleportu – trafisz na pradawny plac. Gdy znajdziesz się nieopodal rzeki, skorzystaj z teleportu pod mostem, wejdź do zniszczonego kościoła, następnie przez bramę na dolnym poziomie. Trafisz do zagubionego lasu. Zasada podobna jak ostatnio – z dostępnych ścieżek musisz wybrać właściwe. Ścieżka prowadząca prosto, ścieżka prowadząca do tyłu (po prostu musisz się cofnąć), ścieżka prowadząca w prawo, ponownie ścieżka prowadząca w prawo. Jeśli potrzebujesz, doposaż się przy posągu i ruszaj na spotkanie z bossem.

Boss – Echidna

To dokładnie ten sam boss, co ostatnio. Jedyna różnica polega na tym, że nie posiadasz Diabelskiego Ramienia, więc walka może potrwać nieco dłużej. Unikaj jej ataków, strzelaj gdy miota się po arenie, atakuj mieczem, gdy przestanie się wiercić. Po walce otrzymasz nową broń – Rzeźnika (działa w zastępstwie miecza). Udaj się odsłoniętym przejściem, by zakończyć ten rozdział.

Więcej z Fandomu