FANDOM

300px-DmC Kat 01.jpg

Kat

Kat jest towarzyszem Dante w upcoming seri Devil May Cry pt. DmC:Devil May Cry. Jak narazie mało wiadomo o historii tej postaci poza faktem, że jest ona została wysłana przez tajemniczego ofiarodawcę, by skierować Dante przez fabrykę napoi energetycznych Virility. Kat może zobaczyć demony w Limbo, za pomocą swoich mocy psychicznych, ale nie może fizycznie przeszkodzić im w działaniu. Podczas naszej gry Kat ujawnia się też jako głos rozsądku przywracając Dantego do dyscypliny.

WyglądEdytuj

Kat to młoda dziewczyna ubrana zazwyczaj w bluzę z kapturem oraz krótkie szorty. Na nogach nosi czarne skórzane buty. Talie przepasaną ma paskiem,za który zaczepione ma puszki spreyu.

OsobowośćEdytuj

Jak narazie mało wiadomo o tej postaci więc jej osobowość jest nieznana. Wiadomo jedynie, że ma być ona głosem rozsądku Dantego.

FabułaEdytuj

Za młodu dołączyła do Zakonu i obecnie pełni rolę prawej ręki jego przywódcy.Po raz pierwszy w grze poznajemy ją kiedy pomaga Dantemu uciec przed Demonem-Łowcą, zaraz na początku rozgrywki.

Moce i umiejętnościEdytuj

Dziewczyna posiada moce psychiczne, które pozwalają jej na zaglądanie w świat demonów, ale w przeciwieństwie do Dantego nie potrafi wchodzić w interakcję z tą rzeczywistością.

Tło postaciEdytuj

GaleriaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki