FANDOM

Doppelganger

Doppelganger the Deathvoid

Doppelganger - jeden z bosów występujących w grze Devil May Cry 3, a zarazem jeden z dostępnych dla głównygo bohatera Dantego stylów walki.

WyglądEdytuj

Doppelganger to demon o bliżej nieokreślonej formie. Najczęściej występuje jako cień snujący się po podłodze czy ścianach. Potrafi jednak przybierać humanoidalny kształt czy zmieniać się w inną osobę.

OsobowośćEdytuj

Doppelganger the Deathvoid naśladuje inne osoby - a dokładniej ich sposób bycia i zachowania.

HistoriaEdytuj

Jest jednym z bosów występujących w grze Devil May Cry 3. Spotykamy go w misji 17.

Po pokananiu go Doppelganger wnika w ciało Dantego co umożliwia mu używanie nowego stylu.

Tło postaciEdytuj

Sobowtór (niem. Doppelgänger) – istota fikcyjna, duch-bliźniak żyjącej osoby, mający zdolność pojawiania się w dwóch miejscach jednocześnie. W języku niemieckim Doppelgänger oznacza po prostu sobowtóra.

W niektórych wierzeniach ludowych doppelgängerzy nie rzucają cienia i nie mają odbicia lustrzanego. Ich zadaniem jest udzielanie porad i wskazówek osobie, której cieniem są. Czasami jednak ich rady mogą okazać się złośliwe i sprowadzić człowieka na złą drogę. Niekiedy te szczególne sobowtóry mogą zasiać ziarno niepewności w umyśle swojej ofiary lub ukazać się jej przyjaciołom lub krewnymi powodując zamieszanie. Jeżeli ktoś raz zobaczył swojego własnego sobowtóra już zawsze będzie przez niego nawiedzany.

Inne podania ludowe mówią, że zobaczenie doppelgängera zwiastuje rychłą śmierć. Dlatego też jakiekolwiek próby komunikowania się z doppelgängerami uważa się za nierozsądne. Niektórzy wierzą, że sobowtór, który swoją naturą przypomina niemieckiego doppelgängera może ukazywać się pod postacią zwierzęcia lub osoby o nieokreślonej płci czy kształcie.

GaleriaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki