FANDOM

Devil Trigger, DT - inaczej umiejętność przemiany w postać demona. Dysponują nią zarówno półdemony (Dante, Nero, Vergil), jak i demony (Trish, Credo, Sanctus, Agnus).

Znaczenie dla rozgrywkiEdytuj

Devil Trigger pełni ważną rolę. Jego użycie czasowo zwiększa zadawane przez postać obrażenia, regeneruje jej zdrowie, przyśpiesza jej ruchy (w DMC 4 nie przyśpiesza).

Mechanizm działaniaEdytuj

Użycie Devil Trigger jest limitowane przez ilość energii magicznej. Poziom energii jest wyświetlany na pasku Devil Trigger (pod paskiem zdrowia) w postaci run o różnym stopniu wypełnienia.

Przemiana w demona jest możliwa, gdy wypełnione są co najmniej trzy runy.

W wyniku przemiany postać przybiera formę demona. Gdy wyczerpie się energia zgromadzona na pasku DT - postać wraca spowrotem do ludzkiej formy.

Pasek DT uzupełniamy:

  • otrzymując obrażenia
  • zadając obrażenia
  • korzystając z tzw. Devil Stars
  • znajdując White Orbs (Białe kule)

Możemy zwiększyć maksymalną długość paska przemiany porzez dokupywanie purpurowych kul.

Zmiany w wyglądzie przy poszczególnych broniachEdytuj

DT broń.jpg

DT Dantego + (odpowiednio) Rebelion, Cerberus, Beowulf, Agni & Rudra, Nevan

Na uwagę zasługuje fakt, że wygląd demonicznej formy Dantego i Vergila (reszta postaci mających możliwość zamiany w demona nie zmnienia broni, więc nie ma możliwości sprawdzenia) zmienia się nieznacznie wraz z używaną bronią.

Devil Trigger Nero działa inaczej, niż u Dantego, czy Vergila. Zamiast przybrać pełną demoniczną formę, oczy Nero robią się czerwone, nieco zmienia się głos, a za jego plecami pojawia się duch przypominający Nelo Angelo z Devil May Cry 1. w tej formie Nero może używać i Red Queen i Yamato, zyskuje też dwa nowe ruchy związane z Yamato.

DT broń(Verg).jpg

DT Vergila + (odpowiednio) Beowolf, Force Edge

Więcej z Fandomu

Losowa wiki